المپیاد علمی شهرستان

مرحله اول المپیاد شهرستانی 12 بهمن 1402

قابل توجه اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - اولین مرحله المپیاد علمی شهرستانی

به اطلاع می رساند که اولین مرحله المپیاد در ۳ درس ریاضی، فارسی و علوم روز پنجشنبه ۱۲ بهمن در شهرستان برگزار می شود. لطفا به موارد زیر توجه نمایید:

1- این المپیاد در سه حوزه امتحانی بصورت مجزا و متمرکز برای هر پایه برگزار می شود که حوزه ها در این هفته به اطلاع دانش آموزان رسانده می شود.

2-سوالات المپیاد تستی و دارای نمره منفی می باشد و توسط اداره طرح و بطور سیستمی تصحیح می گردد.

3- این المپیاد در دو مرحله ،یکی ۱۲ بهمن و دیگری اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.  هزینه برگزاری دو مرحله ۸۰۰۰۰ تومان می باشد. 

4-از برگزیدگان شهرستانی در هر مرحله طی مراسمی رسمی با اهدا لوح و جایزه تقدیر بعمل می آید. از طرف مدرسه هم برای برگزیدگان بطور جداگانه جوایزی اهدا می گردد  از اولیای محترم انتظار می رود که همچون قبل نظارت کافی جهت حضور با آمادگی کامل در آزمون را این هفته مبذول فرمایند.  بودجه بندی مرحله اول المپیاد به شرح زیر می باشد.

5- تیم دانش آموزان دارالفنون همچون سالهای قبل با نام شیران دارالفنون  در این المپیاد شرکت می نماید. امید که در این دوره نیز مانند سالهای قبل افتخار کسب نمایند.

 جوایز مدرسه برای برگزیدگان المپیاد:  

دانش آموزانی که رتبه ۱ تا ۱۰ شهرستان را کسب کنند، جایزه نقدی و یک روز اردوی شبانه روزی و نمره مستمر ۲۰

 دانش آموزانی که رتبه ۱۱ تا ۲۰ شهرستان را کسب کنند جایزه نقدی و یک روز اردو  

هر پایه ای که موفق به کسب رتبه اول تا سوم شهرستان شود، یک روز اردو 

برای همه دانش آموزان شرکت کننده.  هر دانش آموز مدرسه که موفق شود در هر درس ۹۰ درصد به بالا بزند یک نمره مستمر ۲۰ در آن درس در دفتر کسب می نماید.

گزارش تصویری